keresés:  

Ügyfélfogadások

POLGÁRMESTERI HIVATAL

(1014 Bp. Kapisztrán tér 1.)

ügyfélfogadási rendje:

HÉTFŐ: 14.00 - 18.30
SZERDA: 8.00 - 16.30
PÉNTEK: 8.00 - 12.00

telefon: 458-3000

A Hivatal ügyfélszolgálati Irodái


I számú Iroda
1014. Budapest, Kapisztrán tér 1. fszt. 10.
Telefon: 458-3030, 458-3025
e-mail: ugyfelszolgalat@budavar.hu

II. számú Iroda
1013. Budapest, Attila út 65.
Telefon: 225-7276, 225-7277

Mindkét iroda ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8:00 -18:30 óráig
Kedde: 8:00 -16:00 óráig
Szerda: 8:00 -16:30 óráig
Csütörtök: 8:00 -16:00 óráig
Péntek: 8:00 -13:00 óráig
Ebédidő 12-12.30-ig tart.

Közterület-felügyelet Ügyfélszolgálati Irodája

1011. Budapest, Iskola u. 16.

Telefon: 225-7271, fax: 225-7273

e-mail: közteruletfelugyelet@budavar.hu


Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 8:00 - 16:00 óráig
Kedd: 8:00 - 16:00 óráig
Szerda: 8:00 - 16:00 óráig
Csütörtök: 8:00 - 16:00 óráig
Péntek: 8:00 - 16:00 óráig

Anyakönyvi Hivatal


A Közterület - felügyeleti és Ügyfélszolgálati Iroda szervezeti keretében látja el az anyakönyvi igazgatási és a Házasságkötő Teremhez kapcsolódó feladatokat.

Cím: 1014. Budapest, Úri u. 58. I. emelet.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 14-18:30 óráig
Szerda: 8-16:30-ig
Péntek: 8-12 óráig

Elérhetőség:Telefon/Fax: 356-1139
e-mail: anyakonyv@budavar.hu

Egyéb információk házasságkötéssel kapcsolatban:

Az esküvői szertartások helyszíni lebonyolításának lehetőségei kerületünkben:

- Az anyakönyvi családi esemény kis teremben történő lebonyolítása, amennyiben arra a hivatali munkaidőben kerül sor az anyakönyvvezető közreműködése - 4 főig - ingyenes.
- Az anyakönyvi családi esemény kis teremben történő lebonyolításáért - 5-10 főig - 10.000.-Ft-ÁFA/félóra teremhasználati díjat kell fizetni

- Az anyakönyvi családi esemény lebonyolítására használt nagyterem 50 fő befogadására alkalmas, 12 vendég számára van ülőhely. A teremhasználati díj mértéke alkalmanként 35.000.-Ft + ÁFA/óra.

- Az anyakönyvi családi esemény hivatali helyiségen kívüli (külső helyszín) lebonyolításáért alkalmanként 55. 000.- Ft + ÁFA díjat kell fizetni.

- Házasságkötési szertartásra a Városháza aulájában is van lehetőség. Az aula kb: 150 fő befogadására alkalmas. Az igénybe vevők a bérbevételről a 458-3077-as telefonszámon kaphatnak bővebb felvilágosítást. Ezt követően a Polgármesteri Hivatalhoz (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) címzett kérelem alapján kerülhet sor a bérleti szerződés megkötésére. Az aula használati díja: 71.500.- Ft+ÁFA/óra.


A terembérleti díj megfizetése történhet bankkártyával, vagy postai úton. A postai befizetés az anyakönyvvezető által kiadott postai átutalási megbízáson, a bankkártyás fizetés a Hivatal Ügyfélszolgálatán történik. A díjfizetési kötelezettség átutalási megbízással is teljesíthető az önkormányzat költségvetési számlájára.

Az esküvői szertartás időpontjának egyeztetése az anyakönyvvezetőnél történik.


Fekete Sándorné
irodavezető